oklokatankar.blogg.se

Xbox dag! 😬
Idag har Östen namnsdag! Det mĂ„ste vara rĂ€tt sĂ„ ovanligt. Jag kĂ€nner iallafall inte enda mĂ€nniska med det namnet. 
Jag har spenderat nĂ€stan hela denna dagen framför Tv:n och spelat ARK Survival Evolved det Ă€r lite som Minecraft med dinosaurier och bĂ€ttre grafisk. 
Tidigare har jag bara lirat multiplayer men i morse sĂ„ hittade jag Singleplayer, sĂ„ jĂ€vla skönt att slippa alla andra jĂ€vla puckon. 
Ingen annan som stör nĂ€r jag tĂ€mjer dinosaurier och slĂ„r ihjĂ€l dodo's. 
Det Ă€r nĂ„got fucky med spelet som jag stör mig pĂ„ och det Ă€r att ljudet inte funkar som det ska. Jag provade att installera om hela spelet men det gick inte som jag hade planerat... 
Och Àven om det regnat kopiösa mÀngder i helgen sÄ krÀvde mina grödor att jag skulle vattna dem. Det Àr jÀvligt konstigt tycker jag..
Mamma bjöd pĂ„ middag i kvĂ€ll, det var gott som fan. Men jag mins inte helt vad hon bjöd pĂ„. Jag har nog fĂ„tt förmĂ„ga ect senaste tiden, minnet börjar knasa. 
Jag fĂ„r anteckna och skriva ner stödord i telen eller pĂ„ ett block för att inte glömma för jĂ€vla mycket. 
Efter maten sĂ„ badade jag i mina pĂ€rons grannes bubbelpool medans min kĂ€ra gamla mor stĂ€dade min fina bil. Hon envisades med att göra det för det ska vara folk i den i morgon 😊. 
Det Ă€r tvĂ„ tjejer frĂ„n Slovenien som ska fĂ„ en guidad tur till GekĂ„s av min mor. 
Jag har lĂ„nat ut min Skoda❀ till dem. 
Och har jag fĂ„tt mina stĂ„lar frĂ„n försĂ€kringskassan till i morgon sĂ„ hakar jag pĂ„ dit ocksĂ„. Jag kanske kan ta en ny selfie med Morgan eller Ola-Conny. 
Idag var det en dam som la ut en Pinkbutterfly stickling pĂ„ tradera, hon skrev till mig pĂ„ messenger att hon hade gjort det. 
Hon ville ha 200 riksdaler för vĂ€xten, den Ă€r jĂ€vligt ovanlig sĂ„ hon lĂ€r fĂ„ minst 200 för den. 
Enda problemet för mig Ă€r bara att jag inte har 200 spĂ€nn, det Ă€r lite trĂ„kigt. Men jag har satt Pinkbutterfly fröer och förhoppningsvis har jag snart fĂ€rdiga plantor med lite tur. HĂ„ller tummarna som fan för att det ska bli nĂ„got av dem ❀. 
Nu Ă€r det ill mörkt ute och dags för att krypa ner i sĂ€ngen. 
Godnatt ungdomar!😘