oklokatankar.blogg.se

Tillbaka đŸ€”
Nu var det ett tag sedan jag skrev hĂ€r. 
Jag mĂ„r skapligt, lever iallafall. Ångesten och sjĂ€lvmordstankarna Ă€r inte lika aktiva lĂ€ngre men ibland tĂ€nker jag pĂ„ det. 
NĂ€r jag tappar min lust att leva sĂ„ brukar jag slĂ„ bort tanken med sĂ€ker jag vill göra i framtiden.  
Visserligen Ă€r det jĂ€vligt svĂ„rt att se nĂ„gon framtid just nu. 
Jag saknar helt förmĂ„ga att hantera pengar, mina förĂ€ldrar hjĂ€lper mig mycket men jag lyckas alltid klanta bort det jag har pĂ„ skitsaker. 
Skulle behöva rutiner kanske nĂ„gon som kan lĂ€ra mig mer om hur jag kan klara mig pĂ„ den slanten jag fĂ„r av fk varje mĂ„nad.  
SĂ„ fort jag blir sugen pĂ„ nĂ„got som tex en kebabrulle eller godis sĂ„ köper jag det i stĂ€llet för att nöja mig med maten jag har hemma.  För i 99 fall av 100 sĂ„ kickar det suget igĂ„ng nĂ€r jag inte Ă€ter.
 Jag skulle vilja tĂ€mja dem tankarna och nöja mig med det jag har hemma.  
För ska jag vara Ă€rlig sĂ„ gĂ„r det ingen nöd pĂ„ mig. Bensin priset Ă€r visserligen Ă„t helvete och snuset behöver jag för att funka. 
Men jag fĂ„r sĂ„ jĂ€vla mycket mat pĂ„ jobbet. 

ArbetstrĂ€ningen gĂ„r rĂ€tt bra eller jag trivs och jag vet att mina kollegor/chef uppskattar det jag gör. 
Men det Ă€r Ă€ndĂ„ nĂ„got som tar emot. 

Jag fĂ„r Ă„terkomma en annan dag. 
Dags att sova. 
Godnatt.